وبلاگ علی محمودیان
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهندسی کامپیوتر و آدرس mahmodiyanali.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در وبلاگ ما قرار میگیرد.





اگر تا به حال از حافظه‌های فلش تنها برای ذخیره سازی اطلاعات و به عنوان یك انبار دیجیتال استفاده می كردید، سخت در اشتباهید. این ابزار بندانگشتی كاركردهای مفید دیگری هم دارند كه نباید از آنها غفلت كنید.

این ابزار، امكانات و توانمندی های جالبی دارد كه به برخی از آنها اشاره می‌شود:

** اجرای نسخه‌های پرتابل برنامه های مختلف

حافظه های فلش در كنار ذخیره سازی انواع اطلاعات برای اجرای نسخه های پرتابل یا قابل حمل برنامه های مختلف هم قابل استفاده هستند. برنامه هایی كه نیاز به نصب ندارند و تنها با یك كلیك از روی حافظه های فلش اجرا می شوند.

یكی از انواع این برنامه ها كه بسیار كاربردی است اوپن آفیس نام دارد. این برنامه تمامی امكانات برنامه آفیس مایكروسافت را در خود دارد.همچنین نباید از نسخه های پرتابل مرورگرهایی مانند فایرفاكس و تاندربرد غفلت كرد كه به ترتیب برای مرور وب و تبادل ایمیل به كار می روند. وقتی امكانات مجموعه آفیس با این دو برنامه تركیب شود، بخش اعظم نیازهای اداری و تجاری هم رفع می گردد. برای كسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های پرتابل قابل نصب بر روی حافظه های فلش می توانید به آدرس PortableApps.com مراجعه كنید.


ادامه مطلب
[ 22 / 5 / 1391برچسب:, ] [ 4:50 ] [ علی محمودیان اندارگلی ]

پس از انتشار خبري مبني بر به بازار آمدن سري جديد پردازنده‌هاي اينتل به نام Ivy bridge و خوشحالي اينتل که ديگر قطعا AMD به گرد پاي او نمي‌رسد، بار ديگر شركت AMD همه را بهت زده کرد.
بنا بر اعلام سايت x-Bit و چند سايت خبري ديگر، نقشه راه AMD توسط يکي از کارمندان اخراج شده اين شرکت مبني بر به بازار آمدن نسل جديد پردازنده‌هاي AMD بولدوزر با مدل FX-۸۱۷۰ در انتهاي سه ماه اول سال ۲۰۱۲ march ميلادي منتشر شد.
طبق جزئيات کم درج شده در اين سايت‌ها FX-۸۱۷۰ با اصلاحات نسل قبل خود ۸۱۵۰ و با فرکانس بالاتر ۳.۹ گيگاهرتز در هر هسته و در حالت توربو کور حتي از ۸۱۵۰ هم قوي‌تر و با سرعت‌تر يعني ۴.۵ گيگاهرتز خواهد بود و تمام نکات و مشکلات مربوط به ۸۱۵۰ در اين پردازنده بطور کامل برطرف شده است.
به گفته معراج هلشي - کارشناس فروش محصولات رايانه‌يي - بر اساس اين نقشه راه، اي ام دي تا سال ۲۰۱۴ به نسل پردازنده‌هاي هشت هسته‌يي با معماري زامبي ادامه خواهد داد.

[ 18 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 17:17 ] [ علی محمودیان اندارگلی ]

يك مخترع سرشناس آمريكايي اخيرا پيش بيني كرده است كه سطح هوش مصنوعي ماشين در سال 2029 با انسان برابري خواهد کرد.
به گزارش سرويس فن‌آوري خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، ري کورزويل، در اين زمينه گفت: انسان در آستانه پيشرفت در جهت ساخت ربات‌هاي بسيار ظريف با هدف جاسازي آنها در مغز انسان است كه از اين راه ربات‌ها هوشمندتر مي‌شوند.
به عقيده وي، انسان و ماشين نهايتا از طريق ابزار کوچکي که در بدن انسان جاسازي مي شود با هم يکي خواهند شد.
وي گفت: اگرچه ماشين به بخشي از تمدن ما تبديل شده اما اين امر به اشغال جاي انسان توسط ماشين منجر نخواهد شد.
كورزويل افزود: ماشين همين امروز نيز کارهاي بسياري را در ابعاد گوناگون مانند انسان يا بهتر از او انجام مي دهد.
اين مبتکر آمريکايي در ادامه خاطر نشان كرد: من صراحتا گفته‌ام که تا سال 2029 ماشين در زمينه نرم‌افزار و سخت افزار از نظر هوش مصنوعي هم توان با انسان خواهد بود و اين هم تواني طيف وسيعي از هوش انساني از جمله هوش عاطفي او را در بر خواهد گرفت.
وي اضافه كرد: ما تکنولوژي را براي توسعه افق فيزيکي و ذهني خود به کار مي گيريم و اين کار در آينده گسترش بيشتري پيدا خواهد کرد.
کورزويل در گفت‌وگويي با بي بي سي پيش‌بيني كرد: در آينده نانوربات‌هاي هوشمند در مغز ما جاي خواهند گرفت و با نورون‌هاي مغزي ما ارتباط مستقيم برقرار خواهند کرد.
به گفته وي، نانوربات‌ها انسان را باهوش تر مي‌کنند و باعث مي شوند كه حافظه انسان کارکرد بهتري داشته باشد.
کورزويل يکي از 18 متفکري است که توسط آکادمي ملي مهندسي آمريکا براي تشخيص بزرگترين چالش‌هاي تکنولوژيک پيش روي انسان در قرن 21 انتخاب شده است. در ميان اين متخصصان، لري پيج، بنيان گذار گوگل و دکتر کرگ ونتر، دانشمند پيشرو در مطالعه ژنوم نيز حضور دارند.

[ 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 18:58 ] [ علی محمودیان اندارگلی ]

پر خطرترین کشورها در این گزارش کشورهایی هستند که در آنها کاربران رایانه ای بیشترین خطر آلودگی ویروسی را در شبکه به وجود می آورند. کسپراسکای کشورهای پرخطر را در این بخش روسیه، عمان، عراق، بلاروس، ارمنستان، آذربایجان و قزاقستان اعلام کرده است.

تعداد ویروس ها، بد افزارها، خطرها و آلودگی هایی که به این مرکز امنیتی در سه ماهه اول سال 2011 گزارش شده در حدود یک میلیون و 987 هزار و 44 برنامه یا بد افزار بوده است. همچنین برترین کشورهایی که آلوده ترین رایانه ها در آنها قرار گرفته اند عبارتند از کشورهای سودان ، بنگلادش، عراق، رواندا، نپال، تانزانیا، افغانستان، انگولا، اوگاندا و عمان.

بر اساس آخرین گزارش شرکت کسپراسکای، امن ترین کشورها از نظر خطر آلودگی های محلی رایانه ای به ترتیب کشورهای ژاپن، آلمان، سوئیس، لوکزامبورگ، و دانمارک اعلام شده اند.

 

[ 9 / 10 / 1390برچسب:ويروس,كشور,خطرناك, ] [ 22:40 ] [ علی محمودیان اندارگلی ]

در این ترفند قصد دارم به معرفی یک روش کاربردی بپردازیم که با بهره گیری از آن میتوانید کانکشن خود را طوری تنظیم کنید که به هیچ گاه اشغال نشود ؛ بدین شکل که به هنگام تماس به خط تلفن شما ، میتوانید از اینترنت خارج شوید و پاسخ تلفن را بدهید. البته برای این کار باید خط شما قابلیت پشت خطی را داشته باشد.

1- از منوی Start وارد Control Panel شوید.
2- سپس وارد Network Connections شوید.
3- کانکشنی که با آن به اینترنت وصل میشوید را انتخاب کرده و بر روی آن راست کلیک کنید ، سپس Properties را برگزنید.
4- در پنجره باز شده به تب Advanced بروید.
5- از قسمت پایین ، دکمه Settings را برگزنید.
6- در پنجره جدید باز شده دکمه Edit را بزنید.
7- باز هم در پنجره جدید ، در کادر خالی عبارت Call Waiting را وارد نمایید.
8- در پایان تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.

اکنون در صورتی که در اینترنت باشید و کسی با شما تماس بگیرد ، با پیام Call wating now active روبرو خواهید شد.

لازم به ذکر است که باید برای بهره گیری از این سرویس ، مودم شما از Voice پشتیبانی کند و اینکه سیستم های مخابراتی برخی از مناطق امکان این کار را ندارند. همان طور که ذکر شد خط شما نیز باید قابلیت پشت خطی داشته باشد.

[ 9 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 22:37 ] [ علی محمودیان اندارگلی ]

http://arstechnica.cam

این سایت جدیدترین اطلاعات را درباره کامپیوتر، برنامه های کامپیوتری و فعالیت های شرکت های بزرگ کامپیوتری در اختیار شما قرار می دهد. از طریق این سایت می توانید مقالاتی را درباره فعالیت شرکت مایکروسافت در قبال هکرها به دست آورید.این سایت شما را با مدل ها و گونه های جدید کامپیوتر آشنامی کند. در آرشیو این سایت مقالات متنوعی در اختیار شما قرار می گیرد. شرکت Ars تولید کننده محصولات کامپیوتری متنوعی بوده و می توانید در این سایت اطلاعاتی در مورد آنها به دست آورید و از خدمات تکنیکی این مرکز مطلع شوید.

http://australia.creative.com

این شرکت سازنده سیستم های دیجیتالی و کامپیوتری می باشد. از طریق این سایت می توانید اطلاعات بیشتری درباره ی فعالیت های این مرکز به دست آورید. در بخش مقالات این سایت، توضیحات مفصلی در مورد محصولات این شرکت یافت می شود و آخرین اخبار را در زمینه محصولات کامپیوتری و دیجیتالی به شما ارائه می دهد. از طریق این سایت می توانید جوایزی را که تاکنون به این شرکت تعلق گرفته مشاهده نمایید.

 

http://avenir.dhs.org

این سایت متعلق به شرکت Avenir می باشد. این شرکت در زمینه ی کاربرد کامپیوتر و اینترنت فعال بوده و شما را به موضوعاتی چون : ICQ,Linux, MP3, Windows، پروژه NAN و... آشنا می کند. از طریق این سایت می توانید با فعالیت های گسترده ی این مرکز آشنا شوید. این سایت شما را با انواع Mother Board, CPU ، دیسک سخت، فلاپی درایو، CD-ROM,RAM,Case، کارت صوتی، کارت تصویری، مانیتور، موس، کی برد و سیستم های اجرایی آشنا می کند. شما می توانید قیمت این قطعات را ملاحظه کرده و در صورت تمایل خریداری کنید.

[ 6 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 22:31 ] [ علی محمودیان اندارگلی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

وبلاگ شخصی علی محمودیان اندارگلی منتظر نظرات خوب شما دوستان هستم........
امکانات وب

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 33701
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً


تازه های فروم هم میهن